CYBERPROGRAM 2.0. CYBERBULLYINGA PREBENITZEKO ETA MURRIZTEKO ESKU-HARTZE PROGRAM

CYBERPROGRAM 2.0. CYBERBULLYINGA PREBENITZEKO ETA MURRIZTEKO ESKU-HARTZE PROGRAM

Maite garaigordobil landazabal

CYBERPROGRAM 2.0. CYBERBULLYINGA PREBENITZEKO ETA MURRIZTEKO ESKU-HARTZE PROGRAM es un libro escrito por Maite garaigordobil landazabal tiene un total de 304 páginas , identificado con ISBN 9788436838503 CYBERPROGRAM 2.0. CYBERBULLYINGA PREBENITZEKO ETA MURRIZTEKO ESKU-HARTZE PROGRAM se publicó en el año 2017




Ficha Técnica

  • Título: CYBERPROGRAM 2.0. CYBERBULLYINGA PREBENITZEKO ETA MURRIZTEKO ESKU-HARTZE PROGRAM
  • Autor: Maite garaigordobil landazabal
  • Publicación: 2017
  • Editorial: Piramide
  • Género: Didáctica
  • Isbn: 9788436838503
  • Páginas: 304
  • Encuadernación: Rústica



Resumen

Bullyinga eta cyberbullyinga, haien hedapena eta eraginak (antsietatea, depresioa, somatizazioak, eskola-arazoak, etab.) direla eta, prebenitu eta landu beharreko arazoa dira. Horretarako, beharrezkoa da ikastetxeak, ikasleak eta familiak barne hartuko dituzten hezkuntza-neurriak hartzea.
Liburu honetan cyberbullyinga prebenitzeko eta murrizteko esku-hartze programa bat aurkezten da, zeinak lau helburu baititu:
? Bullyinga, cyberbullyinga eta fenomeno horiei loturiko rolak identifikatzea eta kontzeptualizatzea.
? Bullyingaren eta cyberbullyingaren ondorioak aztertzea biktimengan, erasotzaileengan eta ikusleengan. Horretarako, egoera horietan kritikoak izateko eta salatzeko gaitasuna indartuko da.
? Bullying- eta cyberbullying-jokaerak prebenitu edo/eta haiei aurre egiteko estrategiak garatzea.
? Zeharkako helburuak sustatzea: esaterako, enpatia garatzea, kooperazioa bultzatzea, emozioen adierazpena gehitzea, etab.
Esku-hartze mota hori psikologian edo/eta hezkuntzan aditua den pertsona batek garatuko du, zeina hezkuntza-testuinguruetan eta testuinguru klinikoetan arituko baita nerabe-taldeekin. Cyberprogram 2.0 esperimentalki baliozkotu da, eta eraginkorra dela baieztatu da. Esperientzia horri esker, arazoak konpontzeko estrategia kooperatiboak, jokabide sozial positiboak, autoestimua eta enpatia areagotu ziren. Era berean, esku-hartzearen ondorioz, eskola-indarkeriako motei loturiko bullying- eta cyberbullying-jokaerak eta pertsonen arteko arazoak konpontzeko estrategia oldarkorren erabilera gutxitu ziren.


Opiniones del libro "CYBERPROGRAM 2.0. CYBERBULLYINGA PREBENITZEKO ETA MURRIZTEKO ESKU-HARTZE PROGRAM"


Escribe tu comentario

Calificación:

Debe completar el campo reCaptcha correctamente

Libros similares de tu interés