Resumen
Unibertsitateaz kanpoko mailetako ikastetxeen antolamendua eta kudeaketa gaurkotasun handiko gaia da, gero eta premiazkoak diren hezhuntza-kalitateari buruzko eskaerekin batera. Gai honen inguruan sortutako kezkak bi dimentsiotan egituratzen dira: Komunitateko norbanako guztientzat kultur maila eta prestakuntza pertsonal jakin bat lortzeko oinarriak ezartzea. Gizarte-arlo guztietako profesionalentzat ezinbestekoa den oinarriko prestakuntza. Bi dimentzio hauek irakaskuntza-irakaskuntzaren kalitatea dute helburutzat,baina, bereziki, ikastetxeen antolamenduan eta kudeaketan jartzen dute arreta. Oraindik ere funtzeskotzat hartzen da irakasleak ikasgelan betetzen duen funtzioa, irakasten duen irakasgaiari, bere didaktikari eta ikasleekin dituen harremanei dagokienez, baian ikastetxeak oinarrizko hezkuntza-unitate gisa duen eraginak gero eta garrantzi handiagoa du.